18/04/2015

DEKUPAŽ činijica

Foto:EllaOllivera/priavtna arhiva

Kao što navedoh u postu "Moj prvi dekupaž" uradila sam dekupaž jedne činijice bez koje nisam mogla da zamislim ukusan doručak sa mlekom i Nestle pahuljicama.

Foto:EllaOllivera/priavtna arhiva

Činijicu sam dobro oprala i uklonila sve eventualne nečistoće, a potom dva puta obojila belom akrilnom bojom. Prvo spoljašnji deo (za sušenje je poslužila kristalna vaza), a potom i unutrašnjost.

Foto:EllaOllivera/priavtna arhiva

Potom dolazi na red lepljenje salveta. Sekla sam makazama cvetne motive sa jedne troslojne velike salvete. Pošto je troslojna odvojila sam prvi gornji sloj za lepljenje. Četkicom sam nanosila dekupaž lepak, prstima lepila salvete, a potom lagano četkicom na kojoj je vrlo malo lepka istiskivala vazduh da se motiv salvete lepo zalepi. Nakon sušenja usledilo je lakiranje. Premazivala sam sjajni lak četkicom. I opet sušenje.
Foto:EllaOllivera/priavtna arhiva

Da napomenem: boju, lepak i lak ostavljam da se prirodno suši - 24 sata. Danas jedan sloj boje, sutradan drugi, treći dan prvo unutrašnje bojenje, sledeći dan drugo nanošenje, peti dan lepljenje salvete, a šesti lakiranje. Naravno postupak možete skratiti i sušiti ili fenom ili par sati prirodno.
Ja obično radim više stvari u toku jednog dana, tako da nakon nedelju dana nemam samo jedan već više gotovih dekupaž predmeta ili nekih drugih kreativnih ideja.
Foto:EllaOllivera/priavtna arhiva

Нема коментара:

Постави коментар

Najvise Vam se dopalo!