21/03/2011

Dekorativna ŠTIPALJKA

potrebno je:
  • drvena štipaljka
  • ekserčić
  • flomasteri u raznim bojama
  • bezbojan lak (može da posluži i bezbojan lak za nokte)
  • gips za modeliranje (može se kupiti u hoby prodavnicama ili knjižarama)
  • kalup za gips u obliku srca (može da posluži i modla za kolače od plastike samo je zatvorite sa donje strane plastičnim tanjirićem da ne propušta smesu)
  • voda
  • plastična posuda za mešanje gipsa
  • brusni papir (može da posluži i papirna turpija za nokte)
priprema:
Štipaljku probušite kao na slici ručnom ili el.bušilicom ili na neki drugi način ako se setite, a onda obojite u crveno deo gde će biti zalepljeno srce.
U posudu za mešanje stavite malo gipsa (praha) i vode, mešajte dok ne dobijete smesu bez grudvica. Ako vam se čini da je smesa pregusta, dodajte još vode i obrnuto. Kada smesa postane dovoljno tečna i bez grudvica ulijte je u kalup oblika srca. Ako nemate gotov kalup uzmite plastičnu modlu za kolače, stavite na plstični tanjir i olovkom opišite ivice, potom makazama isecite srce, pa ga selotejp-trakom sa spoljne strane zalepite za modlu. Nakon pola sata ili vremena koje piše na ambalaži gipsa, kada smesa u kalupima postane dovoljno tvrda srce izvadite napolje. Prilikom vađenja pazite da se neki delovi ne odlome. Kada ste srce izvadili iz kalupa, brusnim papirom ili turpijom oblikujte da stranice budu glatke.

Srce potom obojite po želji ili uradite dekupaž. Na slici je srce ukrasio moj mali princ. Prelakirajte ga i ostavite da se osuši, a potom ga zalepite za štipaljku.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva


Srce pomoću ekserčića pričvrstite na željeno mesto.
Srce mog princa je našlo svoje mesto u kuhinji i može držati neki podsetnik ili kao ja 
rukavicu i krpu kojom se drži vrelo posuđe

Hvala srećo mamina na poljupcu i trudu!!!

2 коментара:

  1. hvala za rođendansku čestitku:)))....
    imaš lijepi blog i čudi me da nemaš ni komentara ni sljedbenika.....i ja bih te teško pronašla da nisi ostavila komentar:))...
    ovo sa štipaljkama je baš slatka ideja:))....a za taj slatki poljubac koji si dobila se sva isplati zar ne?))).....
    M

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Mare!
    Moj blog je jos u povoju :)Samo ce mi kvalitet doneti sledbenike i komentare, a jos imam da ucim. Naspram vas kreativnih majstora ja sam pionir ;)
    A poljupci? Oni su moj zivot!

    ОдговориИзбриши

Najvise Vam se dopalo!