среда, 13. фебруар 2013.

BAKARNI PRSTEN

Ispijajući kafu dok sam bila u poseti majci, primetih, kako na njenoj, tako i na ruci njene prijateljice, parče bakarne žice omotane oko prsta. Znatiželjno upitah šta to predstavlja. Prijateljica značajno pogleda u moju mamu, a ona promrmljavši nešto u bradu, nehajno odgovori da nije važno i zapodenuše priču u sasvim drugom pravcu.
Ispoštovah u tom trenutku njihovu tajnovitost, ali me mali zeleni crv zainteresovano golicao.
Naravno, prvom prilikom kada sam bila sama sa majkom upitah je da mi kaže o čemu je reč, ma šta bilo u pitanju. Ispričala mi je kako je sve poteklo od komšinice, koja je opet čula od neke svoje rođake, kako bakar pozitivno deluje na bolno mesto na telu, pogotovo na zglobove. Komšinica je probala i pomaže, pa tako su se i njih dve odlučile da probaju.
Rekla sam da je to u redu i da mi je mogla odmah slobodno reći. A kako zna da svašta-nešto volim da pravim mogu joj prsten i napraviti da ne nosi prostu žicu oko prsta i time izaziva začuđene poglede, pitanja i odgovore.
I tako je nastao ovaj prsten.


Mama ga nosi i kaže da je prsti manje bole, da nema grčeva, trnaca (inače ima artritis). Da li je placebo ili stvarno tu nečega ima ne znam, ali da joj pomaže to je očigledno!

PS. Da se vratim nekoliko koraka,... meseci u nazad!
Nakon objavljlivanja ovog posta javila se moja bivša koleginica koja me je upitala da li je to prsten koji je ona napravila za moju mamu. Naravno da nije!
Inače ona se profesionalno bavi izradom nakita. Nakit koji pravi je predivan i mozete ga pogledati na Sunflower design 
Na početku ove priče setila sam se nje, naručila prsten za mamu, platila. Mami se dopao ali je bio velik. Obratila sam se koleginici za pomoć ali s obzirom da se spremala za dalji i duž put nije bilo vremena da se popravka realizuje.
Pošto sam se i ranije bavila kreativnim radom, zbog čega je i nastao ovaj blog, rešila sam da pokušam, da napravim odgovarajuci pa sam nabavila žicu i napravila joj prvo jednostavno prstenje, a kasnije i ovaj sa slike. Na internetu zaista ima mnogo tutoriala i fotografija pa ko zeli moze da nauci. 


Moji prvi pokusaji! 


A ovo je prsten sa prve slike u kompletu sa mindjusama

Нема коментара:

Постави коментар

Najvise Vam se dopalo!