понедељак, 30. јануар 2012.

TROUGAO za izradu 3D Origamija

Mnogo papira dnevno prodje kroz moje ruke. Onaj koji sadrži grešku potrebno je reciklirati. Na žalost to je u  mojoj firmi pokušavano više puta i čini mi se da papir uvek završi na gradskoj deponiji. S obzirom da ja skoro ništa ne bacam već se potrudim da sve na neki način  recikliram, ne želim da bacam ni kancelarijski papir. Pa sam odlučila da ga sakupljam i pravim trouglove za 3d origami.


A4 papir presavijte 4 puta, pa ga razmotajte. Makazama po savijenim linijama isecite 16 pravougaonika. Svaki je osnova za jedan trougao. Znači od jednog lista papira A4 formata dobijate 16 trouglova.



Potom svaku šesnaestinu savijte po crveno oznacenim linijama tj.prema uputstvu na slici.



2 коментара:

  1. Odlično...5 iz recikliranja! Hvala što si nam pokazala kako se to radi i podsjetila nas da se svaki papirić može iskoristiti na mnogo načina samo treba znati kako!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Sanja,
    lepo je kada dobijem pohvale od majstora kreativnosti :)
    Lep pozdrav :*

    ОдговориИзбриши

Najvise Vam se dopalo!