петак, 08. јул 2011.

TRAKA za KOSU

Nakon kape, na zahtev moje princeze, isheklana je i traka za kosu u istoj ljubičanstvenoj boji. Ovo je naš zajednički projekat. Ja sam heklala traku, a ćera je pravila gajtane pomoću lutke.

  • TRAKA - isheklati lančić od 19 ch ukoliko želite širinu trake od 6 kvadratića
I red: napraviti 5 ch, uraditi dc u petom ch lančića od heklice *2 ch, preskočiti sledeća 2 ch lančića pa uraditi dc u sedećem* - ponoviti postupak obeležen izmedju zvezdica. Napraviti 5 ch, pa okrenuti rad i uraditi dc u prvom dc od prethodnog reda.
II red: *2ch, dc u sledećem dc prethodnog reda* - ponoviti postupak obeležen izmedju zvezdica, završiti sa 2 ch u treći ch. Napraviti 5 ch, pa okrenuti rad.
III red - pa do kraja: nastaviti sa ponavljanjem II reda dok ne dobijete željenu dužinu trake. Možete uraditi traku skroz oko glave ili do iza ušiiju pa pomoću lutke isplesti gajtan odgovarajuće dužine te je spojiti sa trakom (kao što sam ja uradila)

  • CVET - pomoću lutke isplesti gajtan proizvoljne dužine. Vežite krajeve gajtana da dobijete lanac, a zatim formirati cvet u zavisnosti od željenog broja latica. Vezati latice tako da ostavite dovoljno konca da bi ste cvet pričvrstili za traku

Nikako ne smem da zaboravim da je gajtane za traku i za cvet plela moja princeza sama. Mnogo joj se dopalo, pa sada imam pomoćnicu. Hvala Ćićko!!!

Нема коментара:

Постави коментар

Najvise Vam se dopalo!