уторак, 26. јул 2011.

JASTUČE za IGLE i ČIODE br.2

Evo još jednog jastučeta za igle i čiode
 po odličnoj ideji Lenke sa bloga "Krpice i konci".
Ono prvo koje sam uradila na sličan način sa kombinacijom heklanja je OVDE


Sada sam po prvi put probala dekupaž. I bilo je pipkavo i lepljivo i...ali završilo se. Koristila sam lepak za drvo koji sam malo razredila sa vodom i plavu salveticu.


Kada sam zalepila prvi sloj sve mi je bilo nekako providno, videla se sivoća konzerve, pa sam, kada se prvi sloj osušio, zalepila još jedan sloj salvete. Ali nemam dekupaž lak pa nisam prelakirala ali i ovako mi izgleda simpatično. Onda sam zelepila roze paspul traku i napravila jastuče koje sam zalepila. I evo kako to izgleda:



A pošto sam nakon pravljenja jastučeta imala posla i oko krpljenja, odlučila sam da vam pokažem pečurkicu koju sam kupila preko neta. Mala, drvena, zelena i lagana. Konačno sam se rešila teglica i flaša koje su služile u tu svrhu.

2 коментара:

  1. sve je slatko i lepo. svrati kod mene na blog u postu haljinica sam stavila vezu za nju. videćeš lako i brzo se radi. pozdrav :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala :* Odmah krecem da pogledam uputstvo! Pozz :)

    ОдговориИзбриши

Najvise Vam se dopalo!