уторак, 17. мај 2011.

TORBICA za mobilni telefon

Volim heklane stvari kako na sebi tako i na stolu i policama i svuda. Zato sam odlučila da imam i heklanu torbicu za mobilni telefon. Izgustirala sma sve kineske varijante koje izgledaju kao novčanik, pa za oko ruke kao privezak ili narukvica, za pojasom...Sada šetam ovaj samo moj.

Potrebna je igla br.21 od 0.55mm i pamucni konac, po koja perlica i dugmence.


Ovu torbicu nisam heklala ja već moja draga i mila koleginica Sladja, koja mi kao početniku inače dosta pomaže svojim savetima. Zahvaljujući izradi ove torbice naučila sam "treble" (tr) bod koji sam iskoristila za izradu jastučeta za igle i čiode. Izrada same torbice nije zahtevna ali je ona ipak želela da mi je ishekla kao dobrodošlicu u svet ručnih radova i heklanja


Hvala Sladjana!!!

Нема коментара:

Постави коментар

Najvise Vam se dopalo!