23/09/2010

OBELEŽIVAČ stranica, bookmarker

Gledam kolege kako prilikom čitanja Odluka, Zakona, uputstava i sl. stranice obeležavaju papirićima pa sam odlučila da im napravim obeleživače. To sam učinila za vreme pauze, u kancelariji, od materijala koji sam pronašla u svom stolu.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Koristila sam karton od starog kalendara. Lenjirom i olovkom iscrtala dimenzije i isekla po dva za jedan obeleživač te ih oho-lepokm spojila da bi bili čvršći. Na jednom sam zalepila ostatke samolepljivih vitraž tapeta, na drugom brojeve sa kalendara, a na trećem ništa pošto se vidi motiv gradskog grba. Potom sam olovkom i lenjirom obeležila mesto za rupicu koju sam napravila bušačem i provukla jemstvenik (to je ovaj šareni kanapčić).
Kolege zadovoljne. Ja još više. Porudžbine stižu :)

Нема коментара:

Постави коментар

Najvise Vam se dopalo!