24/09/2021

DEKUPAŽ: KUTIJA za KLJUČEVE

Drvena ukrasna kutija za ključeve urađena u dekupaž tehnici.

  • Kutiju prvo išmirglati finom šmirglom pa prebrisati krpom da se uklone evuntualne neravnine i nečistoće.
  • Naneti prajmer/podlogu: sunđerom utapkati prajmer i osuštiti. Naneti nekoliko puta u zavisnosti koliko drvo upija i da li ćete posle naneti neku boju ili ostaviti belo. Između nanošenja svaku put dobro osušiti. Sušenje na sobnoj temperaturi 24h ili ubrzati fenom za kosu. Koristila sam najjeftiniji sunđer za sudove isečen na četiri dela. Prajmer/podlogu sam pravila mešanjem akrilne bele beton boje i drvofiksa u odnosu 1:1. Ukupno nanešeno tri sloja.
  • Drvofiksom zalepljena slika iz časopisa "Dekupaž". 
  • Preko zalepljene slike staviti peci-papir i vrućom peglom lagano preći da se istisne sav vazduh i slika se lepo zalepi. 
  • Ukrašeno samolepljivim perlicama kupljenim kod Kineza.
Foto: EllaOllivera/privatna arhiva
  • Pošto mi se nije dopao prvobitni izgled kutije (slika iznad) celu prednju stranu kutije oko slike sam obojila akrilnom zelenom bojom. Mešala sam više boja da bih dobila nijansu sa slike. Boja nanošena tapkanjem sunđerom.
  • Sa strane kutije pomoću šablona oslikan ključ mešanjem više boja sa belom da bi se dobila roza boja kao svetovi sa slike. Boja nanošena tapkanjem sunđerom.
  • Nakon sušenja sve prelakirano dva puta. Koristila sam akrilni lak za drvo i nanosila ga četkicom. 
Foto: EllaOllivera/privatna arhiva
  • Na vratanca kutije sam zalepila magnetnu traku dužine 2 cm jer vrata nisu htela lepo da se zatvore.
Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

  • Savet: pre bojenja skinuti metalne delove, što ja nisam uradila pa je posle teško bilo skinuti boju.
  • Okačena je na zid. Nije imala svoje kukice za kačenje pa sam kupila par u lokalnoj gvožđari.

Нема коментара:

Постави коментар

Najvise Vam se dopalo!