15/09/2021

ROMANTIČNI MILJE

Predivan milje čiju sam šemu pronašla u
časopisu "Kukičanje" br.54, januar 2012., str.br.7

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Šema i uputstvo

Foto:EllaOllivera/privatna arhiva

Radila sam pune i prazne kockice "filet crochet". Kockica je visine 4 stubica sa 2 navijutka, heklan u svaku treću petlju tj. treble crochet (tr). Širina miljea je 60 kockica. Počinje se od 1.reda sa šeme. Isheklate lančić od 180 petlji + 4 petlje. Radite prema šemi do 60 reda, okrenete šemu za 180 stepeni pa heklate obrnutim redosledom od šezdesetog do prvog reda.
U uputstvu iz časopisa stoji da se opkukiča lepeza bodom, ja sam uradila bod školjke odnosno "shell edging".
Sliku šeme možete skinuti i odštampati, a po potrebi i uvećati.
Ovaj milje  je poklon za moju svekrvu.

Нема коментара:

Постави коментар

Najvise Vam se dopalo!