23/10/2012

KRPENJAČA (Socks ball)

"Mama, možeš li da mi napraviš krpenjaču, treba mi za fizičko?" - ćerka me je iznenadila pitanjem Možda je bolje da kažem: zbunila me je. S jedne strane bilo mi je neverovatno da im u 21.veku treba krpenjača, a sa druge strane vratila sam se u detinjstvo kada sam sa istim pitanjem stala pred moju mamu. Naravno, upravo smo baku nazvali da je pitamo za uputstvo i evo kako smo je napravili:

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Potrebno je:

stare helanke
1 par starih najlon dokolenica
1 stara čarapa
makaze, igla, konac
Izrada:

Helanke iseći po dužini na 8 traka.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Najlon dokolenice umotati u jednu

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Motati trake oko najlon dokolenica u klupko.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva
Foto: EllaOllivera/privatna arhiva
Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Klupko uvući u čarapu.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

Odseći višak čarape.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

  Dobro zategnuti čarapu i ušiti.

Foto: EllaOllivera/privatna arhiva

2 коментара:

Najvise Vam se dopalo!